See küsimus painab paljusid ettevõtjaid, kes alustavad oma esimese ettevõttega: „mul on olemas toode, kuid ma ei tea, kuidas sellega inimeste silme ette jõuda“. Võtmesõnaks on siin hea analüüsivõime ja Sinu ettevõtte toote positsioneerimine turul. Kuid ka sellest ei pruugi abi olla, kui pole kursis erinevate turundusvõimalustega 2018.aastal. Järgmise 19 nädala jooksul, toome me Sinuni blogipostitused erinevate turundusvõimaluste kohta. Toome Sinuni turundusvõimalused, mis vajavad suuremaid investeeringuid kuid ka need, mis vajavad lihtsalt head ideed ja ajalist panustamist. Loodame, et selle 19 nädala jooksul saad Sa lisainfot nende turunduskanalite kohta, mille peale Sa varasemalt mõelnud ei ole või ehk saad Sa mõne meie postituse kaudu ideid, kuidas oma uus kampaania üles ehitada. Võimalusi oma ettevõtte turundamiseks on üüratult palju. Tark turundaja on see, kes püstitab turunduseesmärgi ja kasutab üht kõige efektiivsemat kanalit oma eesmärgi täitmiseks. Miks see tähtis on? Sellest saate lugeda juba eesootavatel pühapäevadel! www.moliverymedia.ee Jälgi meid ka Facebookis. |
MoliveryMedia TurundusblogiMoliveryMedia turundusblogi aitab teha kaalutletud ning läbimõeldud otsuseid turundusstrateegiate valmistamisel ja nende ellu viimisel. Arhiiv
April 2018
Kategooriad
All
|