Eelmisel nädalal rääkisime Google AdWords teenustest, mis aitavad Su märksõnadel tulla kõige esimesena otsingutulemustes välja. Täna räägime sellest, kuidas ilma Google’ile maksmata Sa oma märksõnadega otsingutulemuste etteotsa pürgida võiksid. SEO ehk kodulehe optimeerimine otsimootorites nähtavuse parandamiseks on lihtne ja kuluefektiivne viis oma ettevõtmist internetis turundada. Tihti ei pruugi paremate otsingutulemuste saavutamiseks vaja minna isegi rahalist ressurssi, vaid piisab täiesti oma aja panustamisest. Kuidas kodulehe optimeerimine toimib?Olen enam kui kindel, et oled guugeldanud mõne toote või teenuse kohta Google’is. Pärast „Otsi“ nuppu vajutamist tulevad Sulle ette otsingutulemused, mida nimetataksegi orgaanilisteks otsingutulemusteks. Makstud otsingutulemused ja orgaanilised otsingutulemused Kas kodulehe optimeerimine on hädavajalik?Kohe kindlasti. Kuigi eestlaslikult kipume me alati arvama, et „tasuta lõunaid ei ole olemas“, siis just otsimootorites esimesena välja tulemisel on suuri eeliseid. See aitab kinnistada oma jalajälge Google otsimootoris pikaks ajaks. Kui Sa Google’i silmis selle koha välja teeninud oled, siis jääd Sa etteotsa senikauaks, kuniks mõni konkurent Su koha ära napsab. Selleks, et konkurent Sinust ette ei saaks, on vaja pidevalt panustada SEO teostamisele. Kas kodulehe optimeerimisega saab hakkama igaüks?Otsingutulemustes etteotsa jõudmise pärast käib ettevõtete vahel armutu rebimine ja selles konkurentsis ellujäämiseks tuleb pidevalt panustada aega ja mõnes valdkonnas tegutsedes isegi rahalist ressurssi. Olenevalt sellest, kui kõrgele Sa otsitulemustes jõuda sooviksid ja millised on Sinu vabad vahendid selle sooritamiseks. Üldiselt väikeettevõtjatena on need vahendid piiratud ja seega tuleb seda teostada enda vabast ajast. Tuleb ära märkida, et SEO teostamisel on kaks poolt – pehmem ja kõvem pool. Pehmema poole kallal tegutsemisega saab hakkama igaüks, kes vähegi aega kodulehe optimeerimisele panustada soovib. See kujutab endas veebitekstide muutmist, blogi uuendamist, pealkirjade lisamist, lihtsamat sorti kasutajamugavuse muutmist jne. Kõvem pool aga kujutab endast koodjuppide muutmist, programmeerimist ja üleüldist tehnilist taipu. Täna aga heidame pilgu sellele pehmemale poolele, mida ka väheste teadmiste korral väga edukalt teostada saab. 17 soovitust, mida peaksid kodulehe optimeerimisel silmas pidama:
Wordpressi kasutajatel on võimalik kasutada pluginat nimega Yoast SEO, mis aitab enamustele meie poolt välja toodud tähelepanekutele tähelepanu pöörata. Võta seda kui oma isiklikku abimeest SEO alal. Tegemist on tasuta rakendusena, kuid makstes selle eest igakuist tasu, avaneb Sulle veelgi rohkem võimalusi, mille abil suunatakse sind mingeid nüansse veelgi muutma. Yoast SEO näitab Sulle kätte probleemid, millega Sa tegelema peaksid ja konkreetsed juhised, mida muuta võiksid. Yoast SEO näitab Sulle kätte probleemid, millega Sa tegelema peaksid ja konkreetsed juhised, mida muuta võiksid. Meie omalt poolt soovitame hoida silma peal Google blogil. Just seal avalikustatakse tihtipeale mõned uued funktsioonid, mida Google oma klientidele pakub. Võtted need funktsioonid koheselt kasutusele, kindlustad Sa, et saavutad ka paremaid tulemusi. Näiteks, kui Su ettevõttel hetkel Google+ kasutajat ei ole, siis on viimane aeg see luua! Kodulehe optimeerimise kohta leiab väga palju videomaterjali YouTube'ist. Meie soovitame Brian Dean'i videoid, kus ta selgitab samm-sammult läbi erinevaid võimalusi/võtteid kodulehe optimeerimise kohta. KokkuvõtteksKuidas siis peaks kodulehe optimeerimisse suhtuma? See on alustava ettevõtte poolt tähtis turunduskanal, millele peab igapäevaselt rõhku pöörama. Kui inimesed Sinu ettevõtet orgaaniliselt üles leiavad, siis on see ROI positiivne. Tänases blogipostituses rääkisime just nendest võtetest, mida saab tasuta teostada, seega on vaja panustada selle efektiivseks toimimiseks ainult oma aega. Kui aeg on väärtuslik ja leidub rahalisi ressursse kellegi palkamiseks, kes sellega tegeleks, siis tasuks see investeering ette võtta!
Järgmises postituses räägime lähemalt videoturundusest, mida ettevõtted erinevatel platvormidel teostada saaksid! Järgmise pühapäevani! |
MoliveryMedia TurundusblogiMoliveryMedia turundusblogi aitab teha kaalutletud ning läbimõeldud otsuseid turundusstrateegiate valmistamisel ja nende ellu viimisel. Arhiiv
April 2018
Kategooriad
All
|