MOLIVERYMEDIA OÜ
  • MoliveryMedia
    • Facebooki turundus
    • Videoproduktsioon
    • Turundusjuhtimine
    • Otsinguturundus
    • Veebiarendus
    • Sisuturundus
  • Turundusblogi
  • Kontakt

MoliveryMedia turundusblogi

KUIDAS TURUNDADA OMA ETTEVÕTET AASTAL 2018 - Sisuturundus

27/5/2018

Comments

 
Sisuturundus tundub olevat üks nendest maagilistest märksõnadest, mille tähtsust turundajad veenva näoga korrutavad, kuid mille tähendus tihtipeale selgusetuks jääma kipub. Mis see sisuturundus siis ikkagi on ja kuidas see Sinu ettevõtte edukusele kaasa aitab?

Sisuliselt on sisuturundus reklaami vorm, mille eesmärgiks on pakkuda kliendile midagi vääruslikku ning mõista kliendi vajadusi. Seega ei ole sisuturunduse näol tegu mõne tavalise reklaampostituse või bänneriga, vaid ettevõtte toote või teenuse kohta lisainfot pakkuva sisuga. Seega tuleb kohe selguse mõttes öelda, et sisuturundus ei tähenda endale tasulise reklaami või artikli ostmist mõnda telesaatesse või uudisteportaali – sisuturunduse mõte on endale ise toota sisu, mis viib uute klientideni ning kasvatab usaldust ettevõtte suhtes.

Võrreldes tavaliste reklaamikanalitega, mis kliente koheselt müügini suunavad, annab sisuturundus võimaluse enda pikaajalist jälgijaskonda ja klientuuri kasvatada ning mitmekesisemaks muuta. Samuti on tihedatel veebipõhiste uudisteportaalide või sotsiaalmeedia külastajatel hakanud tekkima „reklaamipimedus“, mis tähendab, et vilkuvate reklaambänneritega ollakse juba niivõrd harjunud, et neid ei panna enam tähele.  Sisuturundus on oma loomult aga „pehmem“ ning annab tavaliste reklaambännerite kõrval uue võimaluse inimeseni jõudmiseks.
Picture

​Kuidas sisuturundus siis ikkagi toimib?

Üks kõige levinumaid sisuturunduse liike on temaatiliste blogipostituste kirjutamine. Näiteks kui tegu on IT-teenuseid pakkuva ettevõttega, saab sisu üles ehitada kliente harivas ning neile väärtuslikku teavet pakkuvas vormis. Blogipostituste juures saab ära kasutada mitmeid erinevaid stiile. Näiteks võivad need IT-teenuseid pakkuva ettevõtte puhul olla IT-teemalised nõuanded, tootevõrdluste ja -arvustuste tegemine, uudse info edastamine ja kasuliku teabe pakkumine. Postituste juures saab ettevõtte panna ennast spetsialisti rolli ning kasvatada seeläbi enda usaldusväärset ja professionaalset mainet. End asjatundjana näidates on suurem tõenäosus, et teie blogi jälginud ning postitusi lugenud inimene ühel hetkel abi vajades teid eelistab ning teie juurde jõuab. 
Picture

​Nagu kõigi teiste turundusstrateegiate juures on ka siin oluline panna kõigepealt paika õige sihtgrupp, kellele sisu soovitakse pakkuda. Pane paika enda toote või teenuse sihtgrupid ning märksõnad, mis just seda sihtgruppi kirjeldavad. Kui oled suutnud konkreetse sihtgrupi ja selle, mis toodet või teenust neile müüa soovid paika pannud, on lihtsam kirjutada ka neid kõnetavaid tekste. Näiteks oled autosalong ning üheks potentsiaalseks sihtgrupiks pead keskealisi pereemasid, kes on uue auto otsingul. Neile sobivaks sisuks võivad olla erinevad nõuandvad artiklid: „Kuidas tagada laste turvalisus autosõidul?“, „Mida on hea teada uue auto valikul?“, „Kas targem on osta uus või kasutatud auto?“ jne. 
Picture

Hakkasin blogipostitusi kirjutama, mis see nüüd mulle annab?


Kui oled blogipostituste pealkirjad ja märksõnad edukalt sõnastanud, muudavad need Sinu ettevõtte kodulehe otsingumootoritele nähtavamaks. Mida rohkem head sisu kirjutad ja läbi selle oma nähtavust tõstad, seda kõrgemale tõuseb Sinu veebileht ka otsingumootoritest. Ühest küljest tänu otsingumootoris kõrgemal olemisele jõuad ka selleni, et Sinu veebilehte külastatakse rohkem.
Picture

Häid sisuturundusartikleid soovitame jagada ka enda sotsiaalmeediaplatvormidel. Näiteks sobivad need muu müügisuunitlusega sisu vahel lisaväärtuse pakkumiseks hästi Facebookis jagamiseks. Samuti mõjub neile hästi Facebooki tasuliste reklaamide kasutamine, kuna kasulik sisu jääb kasutajatele muu tavapärase müügireklaami vahel paremini silma. Siinkohal on eriti oluline kontrollida, et Sinu sisuartikli pealkiri oleks haarav ning visuaal silmajääv. Pealkirja peaks sõnastama nii, et kasutaja saab koheselt aru, mida kasulikku ta selle artikli lugemist saab. Eriti klassikalised on pealkirjad stiilis „10 nippi, kuidas....“ jne.

Lisaks blogipostitustele on olemas veel väga mitmeid erinevaid sisuturunduse viise. Toome välja neist mõned populaarseimad.
​
  • 1.E-raamatu kirjutamine. Kirjutatud e-raamatu sisu peaks olema lugejale kergesti vastuseid pakkuv ehk olema õpetliku ja kasuliku sisuga. E-raamatu omamine on ka hea viis ennast spetsialistina näidata.
  • 2.Videod. Videotel põhineva sisuturunduse ülesehitus on äärmiselt sarnane blogipostituse omaga. Ka siin saab kasutada videoid, milles tehakse tootearvustusi, edastatakse uudiseid, õpetatakse mingi probleemiga tegelema (näiteks „how-to?“ stiilis videod) ja palju muud.
  • 3.Infograafikud. Infograafikud on visuaalselt haaravad plakati stiilis pildid, millel on tehtud mingi teema kohta kokkuvõte. Haaravusele aitavad kaasa erinevad joonised, illustratsioonid ja põnevad faktid. ​
Sisuturunduse tulemuste mõõtmise juures saad vaadelda üsna erinevaid aspekte: kui palju on saanud postitus klikke, kui palju on blogi iganädalaseks lugemiseks uudiskirja või teavitussüsteemiga liitunuid, postitusele klikkamisi otsingumootorites ja palju muud. Lõppkokkuvõttes võiksid tähtsaimaks pidada aga uue liiklusi tekitamist enda kodulehele läbi orgaaniliste võimaluste.

Kokkuvõtteks

Kokkuvõttes saab öelda, et sisuturunduse puhul pole tegu lihtsalt „reklaam→müük“ tüüpi strateegiaga, vaid protsess on pikaajalisem. Kui sisuturunduse strateegia lühidalt kokku võtta, siis Sinu esimeseks ülesandeks on määrata enda klient ning leida viis pakkuda talle kasulikku ja vajalikku informatsiooni (nt blogipostitus). Teises faasis saad Sa koguda tema kohta infot ning pakkuda võimalust liituda uudiskirjaga või lugeda enda e-raamatut. Viimasesse faasi jõudes on loodud Sinu ja kliendi vahel niivõrd tugev usaldus, et klient konverteerub tehinguks või müügiks. ​
Picture

Soovid abi sisuturunduse teostamisel?

Kui soovid oma ettevõtte sisuturundust viia uuele tasemele aga aega selleks napib, siis võta meiega ühendust ja aitame Sul sellele probleemile lahenduse leida!

Järgmises blogipostituses uurime lähemalt nii kodumaiseid kui ka välismaiseid ostu- ja müügiplatvorme, kus paljudel ettevõtetel oleks võimalik lisaraha teenida.

MoliveryMedia OÜ
info@moliverymedia.ee
www.moliverymedia.ee
Comments

    MoliveryMedia Turundusblogi

    MoliveryMedia turundusblogi aitab teha kaalutletud ning läbimõeldud otsuseid turundusstrateegiate valmistamisel ja nende ellu viimisel.

    MoliveryMedia OÜ
    info@moliverymedia.ee

    Arhiiv

    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017

    Kategooriad

    All
    Digiturundus
    Eesti Ettevõtted Pinterestis
    Ettevõtlus
    Ettevõtte Turundamine
    Ettevõtte Turundamine Facebookis
    Ettevõtte Turundamine Facebookis
    Ettevõtte Turundus
    Facebook
    Facebook AI
    Facebooki Grupid
    Facebooki Otsimootor
    Facebooki Pixel
    Facebooki Turundus
    Facebooki Turunduse Strateegia
    Facebook Pixel
    Facebook Search
    Facebook Watch
    Influencer Marketing
    Instagram
    Instagram Ettevõttele
    Instagrami Profiil
    Instagrami Profiili Loomine
    Instagrami Turundus
    Internetiturundus
    Juutuuber
    Kuidas Alustada Ettevõtte Turundusega?
    Kuidas Turundada Oma Ettevõtet
    Kuidas Turundada Pinterestis
    Kuidas Turundada YouTube'is
    LinkedIn
    LinkedIn Eesti
    LinkedIn Reklaamid
    LinkedIn Turundus
    Mis On Facebooki Pixel?
    MoliveryMedia
    MoliveryMedia Turundusagentuur
    MoliveryMedia Turundusblogi
    Pinterest
    Pinterest Eesti
    Pinteresti Turundus
    Snapchat
    Snapchat Geofilter
    Snapchati Turundus
    Snapchati Turundus Eestis
    Snapchat Lense
    Snäpp
    Sotsiaalmeedia
    Sotsiaalmeedia Turundus
    Sotsmeedia
    Turundamine
    Turundusblogi
    Turundusstrateegia
    Twitter
    Videoproduktsioon
    Videoturundus
    Youtube
    YouTuber
    YouTube Reklaamid
    YouTube Turundus

    RSS Feed

Teenused

Facebooki turundus
Videoproduktsioon
Turundusjuhtimine
Otsinguturundus
Veebiarendus
Sisuturundus

ettevõttest

MoliveryMedia
Koostööpartnerid
Turundusblogi

​Kontakt

kontakt

MoliveryMedia OÜ
www.moliverymedia.ee
​info@moliverymedia.ee
+372 5349 9072
© COPYRIGHT 2018.
​KÕIK ÕIGUSED KAITSTUD.
  • MoliveryMedia
    • Facebooki turundus
    • Videoproduktsioon
    • Turundusjuhtimine
    • Otsinguturundus
    • Veebiarendus
    • Sisuturundus
  • Turundusblogi
  • Kontakt